Keresőoptimalizálás kampány

Az Unbounce felkínál egy A/B tesztet is, azaz készítesz a feliratkoztató oldaladból 4-5 változatot és azokat felváltva mutatja a látogatóknak. Amelyik változtat teljesít a legjobban, azt kiálthatod bajnoknak és így növekedhet a konverziós értéked. A szoftverben több domainhez több oldalt is létrehozhatsz, így akár több weboldalad feliratkoztató oldalait is optimalizálhatod majd.

http://unbounce.com/

Visual Website Optimizer – Tesztelés egyszerűen
A világ legegyszerűbben használható teszt rendszere! Amit látsz az jelenik meg, egyszerűen szerkesztheted és készíthetsz változatokat. Az A/B split teszten felül itt multi teszteket is használhatsz. A multi tesztelésnél az oldalon belül több elemet módosítunk egy időben és a rendszer a változatokat szem előtt tartva figyeli melyik változtatás hoz növekedést és összeállít egy tökéletes változatot neked.

A rendszer tartalmaz perszonalizált megjelenést is és hőtérkép funkciót. Ezt a rendszert használja a Groupon és az AMD is a konverzió növelésre. Az egyik legjobb funkció az, hogy ha valaki a Facebookról érkezik, akkor speciálisan rászabott oldalt fog látni. A látogató kattint a Facebook oldaladon és a kattintás után automatikusan a megfelelő landing oldal jelenik meg.

http://visualwebsiteoptimizer.com/

A tökéletes értékesítő weboldal
A weboldalad keresőoptimalizálás kampánya egyben az online értékesítőd is, ezért úgy kell felépítened, hogy értékesítsen és ne egy brossúra legyen.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!